Despre Noi Întrebări Frecvente Metode de plată Regulamente Sloturi Reguli de pariere Joc Responsabil Contactați-ne

Întrebări Frecvente

Cum pot înregistra un cont de jucător pe platforma de joc BetArena.ro?
Cum pot intra în legătură cu Echipa de Suport, atunci când am nevoie de ajutor?
Îmi pot accesa contul de jucător din afara țării?
Există restricții de vârstă pe site?
Pot deschide mai multe conturi?
Ce este Pauza de Joc ? Ce este Autoexcluderea?
Ce reprezintă limitele de joc?
Cum îmi modific parola contului de jucător?
Ce fac dacă am uitat username-ul sau parola contului de jucător?
Cum schimb detaliile din contul meu de jucător?
Cum îmi validez contul de jucător?
Ce documente îmi pot fi solicitate pentru verificarea contului?
Cum pot efectua o depunere?
Cum pot efectua retrageri?
Pot să verific ce pariuri am plasat până acum?
Cum pot să mă dezabonez de la newsletter?
Ce este un fișier de tip cookie?
Cum sterg fișierele de tip cookie?
Ce fac dacă mi se blochează site-ul în timpul jocului?
Nu mă pot conecta la cont! Am contul blocat?

Cum pot înregistra un cont de jucător pe platforma de joc BetArena.ro?

Pentru a te înregistra pe platforma de joc BetArena.ro, trebuie să completezi formularul de înregistrare. Pentru a deschide acest formular trebuie să dai click pe butonul “Înregistrare” din partea de sus-dreapta a site-ului.

Pentru a finaliza înregistrarea, trebuie să te asiguri că ai îndeplinit următoarele condiții:

Cum pot intra în legătură cu Echipa de Suport, atunci când am nevoie de ajutor?

Poți să intri în legătură cu Echipa de Suport BetArena, apăsând butonul de Live-Chat disponibil pe toate paginile principale ale site-ului nostru, trimițând un e-mail către adresa noastră de contact suport@betarena.ro, sau prin apel direct la numărul de telefon (021) 9093, apel cu tarif normal pentru rețelele din România, iar pentru apelurile efectuate din afara țării se vor percepe taxe conform rețelei de telefonie folosite.

Îmi pot accesa contul de jucător din afara țării?

Contul de jucător poate fi accesat doar din România. Din afara țării vei putea doar să accesezi site-ul www.betarena.ro, dar nu vei putea să te inregistrezi, să intri în cont sau să plasezi pariuri.

Există restricții de vârstă pe site?

Conform legislației în vigoare în domeniul de gambling și conform politicilor de joc responsabil ale BetArena.ro, nu permitem înregistrarea și utilizarea serviciilor noastre persoanelor care nu au împlinit vârsta legală de a participa la jocurile de noroc, de 18 ani.

Prin înregistrarea pe website-ul nostru, persoana care solicită deschiderea unui cont declară expres că are 18 ani împliniți și este de acord să furnizeze orice dovadă care să ateste vârsta și să treacă prin orice fel de verificare în vederea validării informațiilor furnizate în procesul de înregistrare. Orice cont de jucător poate fi suspendat, în orice moment, până când BetArena primește informații considerate satisfăcătoare prin care să fie verificată vârsta deținătorului de cont.

Pot deschide mai multe conturi?

Conform “Termeni și Condiții” BetArena și a legislației în vigoare pentru domeniul de gambling, o persoană majoră își poate înregistra un singur cont de jucător pe site-ul BetArena.ro.

Platforma BetArena permite accesul unui utilizator la toate produsele site-ului prin intermediul unui singur cont de jucător. În cazul în care sunt identificate mai multe conturi ca fiind ale unui singur client, ne rezervăm dreptul de a le suspenda / închide și/sau a le trata ca un singur cont după propria noastră evaluare și decizie. BetArena poate realoca în unele cazuri fondurile unui singur cont, cu excepția bonusurilor care nu pot fi realocate. Bonusurile creditate în plus pot fi recuperate din fondurile disponibile în conturile multiple ale aceleiași persoane.

Ce este Pauza de Joc ? Ce este Autoexcluderea?

Pauza de joc este o opțiune pe care BetArena o oferă clienților pentru a-și limita temporar accesul la contul de jucător. Această limitare poate fi setată pentru o perioadă de timp cuprinsă între 24 ore și 7 zile.

Această limitare poate fi solicitată, fie din contul de jucător, fie contactând Echipa de Suport la adresa de e-mail suport@betarena.ro, prin apel telefonic sau dând click pe butonul de Live-Chat.

În această perioadă contul de jucător va fi blocat, iar deblocarea contului se va face automat după expirarea perioadei solicitate.

Autoexcluderea este o opțiune pe care BetArena o oferă clienților pentru a-și limita temporar sau permanent accesul la contul de jucător. Autoexcluderea este de 2 tipuri: temporară și permanentă. Diferențierea dintre cele 2 tipuri de autoexcludere o face perioada minimă pentru care contul rămâne blocat.

Pentru autoexcluderea temporară poți alege ca accesul la contul de jucător să fie restricționat pentru orice perioadă îți dorești, cuprinsă între 7 zile și 6 luni.

Pentru autoexcluderea permanentă, accesul la contul de utilizator este restricționat definitiv. Conform legislației în vigoare, poți solicita ca utilizatorul tău să fie scos din lista de conturi autoexcluse, după minim 6 luni de la solicitarea de restricționare a contului.

Perioada de autoexcludere nu este reversibilă. După setarea uneia din restricțiile de autoexcludere, contul va rămâne blocat pe toată perioada setată.

Pentru autoexcluderea temporară, poți solicita deblocarea contului după expirarea perioadei alese de tine. Pentru autoexcluderea permanentă, contul nu poate fi redeschis mai devreme de 6 luni de la data solicitării. În cazul autoexcluderii temporare, după finalizarea perioadei setate, contul nu se va redeschide automat ci doar în urma unei solicitări de ridicare a restricției.

Pentru a-ți debloca contul trebuie să soliciți acest lucru Echipei de Suport prin e-mail către suport@betarena.ro, prin apel telefonic sau dând click pe butonul de Live-Chat.

Ce reprezintă limitele de joc?

Limitele de joc reprezintă praguri pe care ți le poți seta asupra contului de jucător pentru a-ți limita: sumele depuse, sumele pariate, sumele pierdute, produsele site-ului la care poți paria (sportsbook, jocuri de casino).

Aceste limite se pot seta fie din contul tău de jucător din secțiunea “Limite”, fie prin contactarea Echipei de Suport BetArena. Din meniul “Limite” vei putea alege: tipul de limitare, o valoare pe care o dorești ca și limită, perioada pentru care dorești setarea limitei. De asemenea, poți verifica limitele setate în contul tău, în tabelul de istoric al limitelor, iar pentru informații detaliate privind limitele disponibile pentru cont accesează meniul Help -> Joc Responsabil -> Setarea Limitelor.

Este foarte important ca înainte de a-ți seta orice limită să te informezi detaliat privind condițiile de aplicare și de anulare a limitelor și restricțiilor. Pentru anumite limite și restricții există o perioadă minimă în care acestea nu pot fi anulate sau modificate.

Cum îmi modific parola contului de jucător?

În cazul în care dorești modificarea parolei (dacă ai acces la contul de jucător), trebuie să dai click în partea dreaptă sus, pe numele de utilizator, iar apoi în categoria “Contul meu” ai posibilitatea de a selecta “Schimbă parola”. Va fi necesar să introduci, din motive de securitate, mai întâi parola curentă, iar apoi vei avea posibilitatea de a înregistra o noua parolă.

În cazul în care ai nevoie de asistență suplimentară pentru modificarea parolei poți contacta Echipa de Suport.

Ce fac dacă am uitat username-ul sau parola contului de jucător?

În cazul în care ai uitat username-ul contului de jucător, îți poți verifica adresa de e-mail folosită la înregistrarea contului. Un e-mail automat este trimis către fiecare utilizator în momentul înregistrării către adresa de e-mail indicată, în care apare link-ul de activare al contului și username-ul ales.

În situațiile în care nu mai găsești e-mailul respectiv atunci poți contacta Echipa de Suport, care te va ajuta în soluționarea problemei.

În cazul în care ai uitat parola contului, o poti reseta dând click pe butonul “Parolă Uitată” aflat în colțul din dreapta-sus al site-ului. După completarea formularului vei primi un e-mail din partea BetArena cu instrucțiuni privind resetarea parolei.

În cazul în care ai nevoie de asistență suplimentară poți contacta Echipa de Suport care te va îndruma pas cu pas în recuperarea detaliilor uitate.

Cum schimb detaliile din contul meu de jucător?

Conectează-te la contul tău și dă click pe numele de utilizator, în colțul dreapta sus al paginii. Vei fi redirecționat către pagina principală a contului, de unde poți schimba anumite informații personale. Nu vei avea posibilitatea de a modifica toate informațiile, de exemplu numele, prenumele, numele de utilizator sau data nașterii. Doar informațiile care se pot schimba în decursul timpului pot fi actualizate și din portalul de client.

În cazul în care dorești modificarea numelui de familie/sexul (căsătorie/divorț) trebuie să iei legătura cu Echipa de Suport, iar în baza unui document doveditor, modificarea va fi actualizată în cont.

Este foarte important să reții că orice modificare a detaliilor din cont este înregistrată de sistem și este reținută.

Cum îmi validez contul de jucător?

În momentul în care îți creezi un cont de jucător pe site-ul BetArena.ro, contul tău este restricționat din punct de vedere al sumei maxime depuse și al retragerilor. Pentru a ridica restricțiile respective trebuie să-ți validezi contul.

Validarea contului de jucător se face prin încărcarea actului de identitate în termen de 30 zile de la efectuarea primului depozit în contul de jucător.

Pentru a încărca un document în contul tău de jucător, trebuie să dai click în partea dreaptă sus pe numele de utilizator, vei fi direcționat către pagina “Contul meu”, ce conține categoria “Încarcă documente”, de unde poți selecta, printr-un click pe butonul “Caută” documentele dorite pentru încărcare. După ce ai selectat documentul, va trebui să apeși butonul “Încarcă”.

În cazul în care nu reușești să încarci documentele solicitate direct din contul tău BetArena, atunci poți contacta Echipa de Suport, care te va ghida în finalizarea procesului.

După încărcarea documentelor, Echipa BetArena va face verificarea lor și te va informa în legatură cu validarea contului tău. În cazul în care documentul încărcat nu poate fi acceptat din motive de siguranță, acest lucru îți va fi comunicat de către Echipa de Suport, care te va ghida în trimiterea unui document corespunzător.

PROCESUL DE VERIFICARE AL IDENTITĂȚII este aplicat tuturor jucătorilor care își crează un cont pe un site online de jocuri de noroc, pentru a se preveni accesul minorilor și pentru a împiedica orice tentativă de fraudare.

Ce documente îmi pot fi solicitate pentru verificarea contului?

În conformitate cu legislația în vigoare, operatorii de jocuri de noroc online sunt obligați să verifice identitatea și vârsta jucătorilor. Acest lucru se face prin solicitarea de documente care să ateste validitatea datelor introduse în contul de jucător în momentul înregistrării.

De fiecare dată când aceste informații se modifică, jucătorii au obligația de a ne informa și de a furniza documentele actualizate, eventual documente care să ateste modificarea specificată (certificat căsătorie, certificat de divorț, adresa de mutație etc).

Documentele doveditoare sunt trimise sub formă de fotocopie a fiecărui document.

Tipurile de documente care pot fi solicitate:

Te rugăm să reții că documentele trebuie să fie clare și lizibile. În caz contrar, ne rezervăm dreptul de a refuza documentul și de a cere informații suplimentare, sau chiar să restricționăm accesul la contul de joc.

Cum pot efectua o depunere?

Pentru a efectua o depunere trebuie să te conectezi în contul de jucător și să apeși pe iconița de depozitare rapidă -> “Depozit” din meniul principal al site-ului.

De asemenea, dacă dai click în partea dreapta-sus pe iconița contului tău, vei fi direcționat către pagina personală, iar dacă selectezi secțiunea “Depozit”, vei putea realiza depuneri folosind metodele puse la dispoziție de BetArena.

Pentru ca depunerea să fie efectuată cu succes, trebuie să te asiguri că ai introdus corect numărul cardului și codul de siguranță CVV și, de asemenea, că în contul bancar se regăsește suma pe care dorești să o depui în contul BetArena.

Unele carduri bancare pot avea restricții în ceea ce privește tranzacțiile către operatorii de pariuri online. În această situație, te rugăm să contactezi banca emitentă a cardului pentru a te asigura că nu există limitări asupra cardului tău.

Dacă dorești să depui prin intermediul agențiilor BetArena, va trebui să te asiguri că ai încărcat în contul de jucător actul de identitate și că acesta a fost verificat, iar contul este validat.

Te rugăm să reții că până la verificarea contului de jucător, prin trimiterea documentelor solicitate, nu vei putea depune mai mult de 900 RON în funcție de moneda contului tău.

În cazul în care ai nevoie de mai multe informații privind depunerile și sumele admise pentru depunere, poți accesa pagina “Metode de Plată” din secțiunea “Ajutor”.

Dorim să te informăm că BetArena nu oprește comisioane pe sumele depozitate.

Cum pot efectua retrageri?

Pentru a efectua o retragere din contul tău de jucător trebuie să fii conectat în cont, să dai click în partea dreapta-sus pe iconița de username, vei fi direcționat către pagina personală, iar dacă selectezi secțiunea “Retragere” sau “Retrageri Agenție”, vei putea efectua retrageri folosind una din metodele de plată folosite anterior pentru depunere.

Retragerile se realizează în termen de aproximativ 2 zile de la data aprobării solicitării, în funcție de procesatorul de plăți și instituțiile bancare. Aprobarea cererilor de retragere se va face în cel mai scurt timp posibil, dar în maxim 12 ore de la primirea solicitării.

La efectuarea unei retrageri, te rugăm să te asiguri că:

Retragerile prin cardurile bancare se vor aproba către același card folosit pentru efectuarea depunerilor, până la totalul sumei depuse, în timp ce câștigurile pot fi retrase și prin alte metode disponibile în contul de jucător.

Retragerile prin Paysafecard nu sunt posibile.

De asemenea, sărbătorile legale și weekendurile nu sunt zile lucrătoare. Dacă în calendar urmează o sărbătoare legala sau un weekend după ce ai efectuat retragerea. În funcție de instituția bancară, fondurile pot fi transferate către contul tău bancar cu posibile întarzieri.

Poți anula cererea de retragere din contul tău de jucător, înainte ca solicitarea de retragere să fie aprobată. Anularea retragerii duce la returnarea instant a fondurilor către contul tău de jucător.

În cazul în care ai solicitat 3 retrageri successive prin agentie, fără să te prezinți în agenție pentru ridicarea sumelor solicitate, BetArena își rezervă dreptul de a-ți bloca această opțiune de retragere timp de 30 zile.

Din motive de siguranță, retragerile pot fi efectuate doar pe cardurile bancare pe care le-ai folosit pentru a efectua depozite.

Dorim să te informăm că BetArena nu oprește comisioane pentru sumele retrase.

În cazul în care ai nevoie de mai multe informații privind retragerile câștigurilor și sumele minime/maxime admise de BetArena, poți accesa pagina “Metode de Plată” din secțiunea “Ajutor”.

Pot să verific ce pariuri am plasat până acum?

În contul tău de jucător BetArena.ro îți poti vizualiza atât istoricul pariurilor plasate cât și detalii despre fiecare pariu plasat. Îți poti alege cum dorești să vizualizezi aceste pariuri selectând o perioadă de: 7, 30 sau 90 zile.

Pentru Sloturi și Live Casino istoricul pariurilor este afișat în secțiunea “Istoricul jocurilor”, iar pentru Sport și Live poți găsi bilete plasate în “Istoricul Pariurilor”.

Pentru a afla mai multe detalii despre un pariu plasat trebuie să dai click pe iconița în formă de ochi din dreapta tabelului de istoric.

Cum pot să mă dezabonez de la newsletter?

La crearea unui cont pe BetArena.ro ai opțiunea de a te abona la Newsletter-ul nostru, pentru a fi întotdeauna informat în legătură cu cele mai bune cote la cele mai importante evenimente, cele mai noi produse lansate, cele mai bune promoții și bonusuri oferite către clienții noștrii fideli.

În cazul în care nu mai dorești să primești aceste informații din partea BetArena, te poți dezabona fie direct din e-mailul de newsletter dând click pe secțiunea de dezabonare, fie să intri în contact cu Echipa de Suport BetArena prin intermediul chatului, emailului sau prin telefon și să soliciți dezabonarea.

Ce este un fișier de tip cookie?

Fişierele “Cookie” sunt fişiere de dimensiuni reduse, alcătuite, în general, din litere şi numere, descărcate pe un dispozitiv atunci când utilizatorii accesează paginile web. Acestea sunt utilizate pe scară largă pentru a permite funcționarea paginilor web sau pentru a permite acestor pagini să lucreze eficient.

Fişierele „Cookie” sunt create atunci când browser-ul unui utilizator încarcă un anumit website. Website-ul trimite informaţiile către browser, care apoi creează un fişier text. De fiecare dată când utilizatorul se întoarce pe același website, browser-ul preia şi trimite acest fişier către serverul website-ului. Fişierele „Cookie” folosite de Bet Arena Interactive Ltd. au diverse funcţii, cele mai importante fiind:

Fără aceste fişiere „Cookie” nu vă putem garanta funcționarea performantă a site-ului nostru web, nici siguranță online în timpul sesiunilor dumneavoastră.

Cum sterg fișierele de tip cookie?

În cazul în care întâmpini întârzieri în timpul sesiunilor de joc pe site-ul BetArena.ro te sfătuim să îți ștergi periodic istoricul browserului și modulele cookie.

În funcție de browserul utilizat, poți șterge fișierele cookie sau istoricul după cum urmează:

Google Chrome –> se dă click pe butonul Customize and Control Google Chrome (personalizare și control google chrome), colțul dreapta sus:

Mozila Firefox –> Dă click pe Tools (Unelte) și selectează Options (Opțiuni), rândul de sus:

Internet Explorer –> Dă click pe butonul Tools (Unelte) din contul dreapta sus:

Opera –> Din meniul Opera, selectează Settings (Setări):

Informații detaliate despre cum se pot șterge fișierele de tip cookie în funcție de browserul pe care îl folosești, poți găsi accesând paginile urmatoare:

Internet Explorer: http://windows.microsoft.com/en-gb/internet-explorer/delete-manage-cookies#ie=ie-10-win-7

Google Chrome: https://support.google.com/accounts/answer/61416?hl=en

Mozilla Firefox: https://support.mozilla.org/en-US/kb/enable-and-disable-cookies-website-preferences

Apple Safari: https://support.apple.com/en-gb/HT201265

Opera: http://www.opera.com/help/tutorials/security/privacy/

Ce fac dacă mi se blochează site-ul în timpul jocului?

Pentru evenimentele Live și pentru jocurile de Slot/Casino trebuie să ai în vedere că viteza redusă a rețelei tale poate afecta timpul de încărcare al jocului sau viteza cu care plasezi pariul.

Te sfătuim să te asiguri că viteza rețelei tale de internet îți permite desfășurarea jocului în timp real, iar în caz contrar te sfătuim să iei legătura cu furnizorul tău de internet pentru remedierea situației.

Nu mă pot conecta la cont! Am contul blocat?

În cazul în care nu mai ai acces la contul de jucător, ai încercat recuperarea parolei și nu ai reușit, înseamnă că asupra contului tău au fost aplicate anumite restricții. Restricțiile pot fi aplicate asupra contului fie ca urmare a unei solicitări venite din partea ta, fie prin decizia organizatorului în conformitate cu termenii și condițiile sau cu regulamentele de joc.

Pentru a afla mai multe informații despre posibilele situații care au dus la blocarea accesului în contul de jucător, te sfătuim să iei legătura cu Echipa de Suport prin intermediul chatului, pe email la adresa suport@betarena.ro sau prin apel telefonic la numărul (021) 9093.