Despre Noi Întrebări Frecvente Metode de plată Regulamente Sloturi Reguli de pariere Joc Responsabil Contactați-ne
Autotestare joc responsabil

Joc Responsabil

BetArena Interactive Limited îşi ia angajamentul pentru păstrarea unei responsabilităţi sociale în relaţia dintre jucătorii Companiei sau doritorii de pariere şi produsele de gambling online pe care platforma le pune la dispoziţia clientului, cu scopul strict de distracţie şi recreere

Practicarea responsabilă a jocurilor de noroc este unul din principiile de bază al participării la jocul online, pe care Compania BetArena Interactive mizează. Scopul nostru este de a oferi clienților o experiență diferită, cu servicii de înaltă calitate în materie de divertisment, experiență care sa poată fi însă controlată prin metode de consiliere si susținere a clienților care dau semne de dependență, care și-au pierdut echilibrul cunoscut in pariere si dau semne de viciere.

Procedurile emise de Companie vor proteja clienții atunci când vor da dovadă de un comportament de joc iresponsabil.

Ca să ne dăm seama când sunt atinse anumite limite de joc iresponsabil, urmărim indicii specifice, iar fiecare angajat care comunică cu clientul este pregătit să depisteze anumite tipare de comportament care denotă dacă persoana respectivă are nevoie de consiliere în această privință

Protecția minorilor

Politicile Companiei BetArena Interactive Limited interzic complet accesul minorilor pe platforma de joc. Pentru ca un vizitator al site-ului www.betarena.ro să-și poată crea cont de joc pe platformă, acesta trebuie să îndeplinească anumite condiții, prima dintre ele fiind vârsta minimă de 18 ani.

Conform procedurilor de înregistrare și de cunoaștere a clienților, verificările privind identitatea sunt destul de amănunțite, astfel încât clienții care nu îndeplinesc condițiile legale nu vor avea posibilitatea de înregistrare pe website, de a plasa pariuri și în general de folosire a serviciilor BetArena Interactive Ltd.

Pentru a ne asigura ca informațiile privind interzicerea accesului minorilor ajung către toate persoanele care vizitează website-ul, următoarele măsuri au fost luate în ceea ce privește afișajele pe platformă privind acest subiect:

Măsuri pentru susținerea jocului responsabil

În situațiile în care sunt sesizate situații ce denotă un joc iresponsabil, atât în activitatea clienților cât și în comunicarea lor cu agenții de suport, Compania își rezervă dreptul de a lua măsuri pentru îndreptarea parierii compulsive sau de a consilia clientul in legătură cu dependența de jocuri de noroc, prin îndrumarea către consiliere psihologică de specialitate, prin oferirea unor informații detaliate legate de aceste probleme, prin recomandarea unor website-uri de specialitate în Joc Responsabil.

Măsurile disponibile pe platforma de joc, pe care Compania BetArena Interactive le pune la dispoziție pentru sprijinirea jocului responsabil sunt următoarele:

Limitele pe care clientul le stabilește în contul său pot fi de tip: zilnic, săptămânal si lunar.

În situația în care un client consideră că este necesar să se auto-limiteze în pariere, acesta va putea să își seteze limitele de pariere pe care și le dorește fie din contul de jucător sau să comunice către departamentul de suport acest lucru printr-un apel telefonic, e-mail sau pe chat. Limitele se vor aplica în cel mai scurt timp (maxim 24 ore de la cerere – excepție făcând limitele de depunere (la creșterea limitei de depunere termenul de 48 ore este necesar, pentru aplicarea limitei).

Clientul va fi de asemenea informat în legătură cu dependența de joc și i se va pune la dispoziție website-ul specializat in domeniu pentru consiliere psihologică - http://www.rombet.com/jocul-responsabil

În situațiile în care un client va cere blocarea accesului la contul de jucător, acesta va fi chestionat în legătură cu dependența față de jocurile de noroc și cu posibilitatea de a-i fi oferite informații explicite în legătură cu acest aspect - http://www.rombet.com/jocul-responsabil

În situațiile în care un client cere autoexcluderea de pe platforma online de joc (prin intermediul contului de joc, a e-mail-ului, chat-ului sau prin apel telefonic către departamentul de suport), accesul la contul său de jucător va fi blocat în momentul solicitării:

Conform legislațiilor în vigoare, BetArena Interactive Ltd. va ține o evidență a conturilor pe care le blochează prin “autoexcludere”, conform dorinței clienților. Această bază de date va fi transmisă, la cerere, autorităților competente, pentru verificarea evidenței persoanelor cu risc ridicat de dependență față de jocurile de noroc.

Clientul poate specifica perioada pentru care dorește să se autoexcludă de pe platforma de joc, iar după această perioadă contul său de jucător poate fi deblocat la cerere (în cazul autoexcluderii permanente – perioada minimă este de 6 luni iar în cazul autoexcluderii temporare de minim 7 zile). Ca să-și poată debloca contul, după această perioadă, clientul trebuie să contacteze departamentul de suport (prin email, telefon sau pe chat) și să facă o cerere de ridicare a restricției. În termen de 24 de ore de la formularea cererii de deblocare, restricția va fi ridicată iar clientul va putea accesa contul de jucător.

Perioada de autoexcludere nu este reversibilă.

Accesul la contul de jucător va fi restricționat pentru perioada selectată de client (în cazul autoexcluderii temporare) sau pentru o perioadă de minim 6 luni în cazul conturilor autoexcluse permanent).

Conform “Termenilor si Condițiilor” BetArena Interactive Ltd., sfătuim clienții ca înainte să solicite excluderea de pe platformă să retragă fondurile din contul de jucător, prin efectuarea unei retrageri către ultima metodă de depunere folosită în cont, pentru care a trimis deja documente conform procedurii de verificare a identității.

În situația în care unul din clienții BetArena Interactive Ltd. va solicita excluderea de pe platformă, însă balanța contului său nu este “0”, atunci se va aplica unul din cazurile următoare:

În perioada în care clientul are aplicată asupra contului restricția de Pauză de Joc sau Autoexcludere (permanentă sau temporară), acesta nu va primi din partea Companiei nici o formă de material de marketing sau campanie promoțională.

În situațiile în care vor veni sesizări asupra dependenței de jocuri de noroc, din partea unor terțe persoane, legate de anumiți jucători de pe platforma noastră de joc, vom lua măsurile necesare pentru a supraveghea amănunțit contul clientului și pentru a investiga activitatea sa. Restricționarea contului unui client în legatura cu dependența de jocuri de noroc, nu se va face decât în situațiile în care titularul contului cere acest lucru.

În cazul în care vom primi astfel de sesizări sau în cazul în care sunt ridicate anumite suspiciuni asupra unui client, vom trimite către client, prin intermediul e-mailului, un link care îl va redirecționa către un chestionar cu întrebări legate de maniera de pariere, care se gasește pe website-ul oficial Rombet - http://www.rombet.com/chestionar

În funcție de situațiile întâlnite în comunicarea cu clienții Companiei vom încerca să îndrumăm clienții către consiliere psihologică și îi vom ține sub supraveghere.

Instruirea angajaților

Toți angajații BetArena Interactive Ltd. care intră în contact cu clienții, vor fi instruiți astfel încât să știe ce reprezintă Jocul și cum să diferențieze un jucător cu activitate normală de unul care ar putea fi dependent de jocurile de noroc sau care prezintă tendințe de joc iresponsabil.

În cadrul departamentului de suport, va exista o persoană responsabilă de comunicarea cu clienții care dau semne de dependență, care să-i îndrume pe aceștia fie către consult psihologic, fie către practicile jocului responsabil.

Recomandări pentru jucători

BetArena Interactive Ltd. își rezervă dreptul de a cere o dovadă a vârstei și identității jucătorului, în orice moment, astfel încât să aplice într-un mod mai eficient interzicerea accesului minorilor pe acest website.

Website-ul poate fi accesat în vederea înregistrării doar dacă ați împlinit vârsta de majorat legală în Romania. Dacă aveți mai puțin de 18 ani nu aveți voie să utilizați website-ul, serviciile și aplicațiile BetArena Interactive Ltd deoarece încălcați prezentul contract.

Orice jucător care se înregistrează pe www.betarena.ro trebuie să furnizeze o metodă de identificare, o adresă a locației, o adresă de e-mail și un număr de telefon. Acestea trebuie să fie valabile când sunt furnizate în vederea înregistrării.

Toate informațiile cuprinse în formularul de înregistrare pe www.betarena.ro trebuie să fie adevărate, corecte, complete și să corespundă numelui care apare pe cardurile de debit/credit utilizate pentru efectuarea depozitelor și pentru retragerea câștigurilor. Ne rezervăm dreptul de a anula contractul dumneavoastră de utilizator în cazul în care informațiile furnizate website-ului www.betarena.ro se dovedesc a fi false, greșite, incorecte sau incomplete.

Este responsabilitatea fiecărui jucător să ne informeze cât mai repede cu privire la orice modificare în ceea ce privește informațiile care ne sunt furnizate.

Înainte de a finaliza înregistrarea, pe lângă obligația de a citi, a accepta și a semna „Termenii și Condițiile”, Politica de Protecție a Datelor și Politica Fișierelor de tip Cookie, jucătorul mai are și obligația de a certifica faptul că a împlinit vârsta legală în România și că nu are un alt cont de jucător pe www.betarena.ro.

Recomandăm clienților ca în momentul în care decid să parieze, să se asigure că nu sunt influențați negativ de următoarele aspecte:

Recomandăm ca pe parcursul experienței de joc să luați în considerare următoarele aspecte:

Dacă doriți să vă auto-evaluați cu privire la o posibilă dependență de jocurile de noroc, vă rugăm accesați butonul „Autotestare Joc Responsabil” – buton care vă va îndruma către chestionarul de joc responsabil al website-ului asociației organizatorilor de jocuri de noroc, ROMBET.

Dacă, în orice moment, deveniți îngrijorați cu privire la comportamentul de joc, considerați că parierea devine o experiență negativă sau pur și simplu vreți să aflați mai multe detalii despre Jocul Responsabil, departamentul de suport al BetArena Interactive Limited vă stă la dispoziție 24/7 cu orice sfat, informație și îndrumare către consiliere psihologică de specialitate, la numărul de telefon XXXX, la adresa de e-mail: suport@betarena.ro sau în mod rapid apăsând iconița de „LIVE CHAT”.